Isnin, Februari 02, 2009

laman web

uuntuk lebih menyenangkan lagi anda memulakan dan mengiklankan di internet anda perlu ada laman web anda sendiri, atau blog anda sendiri.

untuk membuat laman web kini kita dapat pelbagai cara yang mudah untuk membuat laman web sendiri dan ianya percuma, bagi anda yang ingin memulakan adsense juga syaratnya juga anda perlu membuat laman web anda sendiri.

anda fikir ianya susah???

jgn berfikir begitu saya telah mula membina laman web pada umur 15 dan tidak memasuki mana-mana kelas atau kursus membuat laman web tetapi hanya belajar sendiri di rumah jadi saya rasa anda anda juga bloeh buat lebih daripada saya,

anda boleh memulakan pelajaran laman web anda sendiri dengan menggunakan program microsoft frontpage ianya simple sahaja dan mudah difahami. lebih mjudah dan cepat lagi anda boleh download percuma software di internet
klik sini dan search "free web builder"

atau anda boleh mencuba daftar di link di bawah untuk menyimpan laman web anda dan anda boleh mendownload software membuat laman web percuma
disini.

saya cadangkan anda menguruskan laman web anda dengan menggunakan program FTP yang di sediakan dalam laman web yang saya syorkan tadi.

pendek kata cuba dulu baru tau



dibawah ini saya sediakan contoh affiliate program yang saya cadangkan untuk anda mencubanya cubalah




Tiada ulasan: