Isnin, April 06, 2009

bisnes internet yang percuma

dah lama saya tak karang dalam blog ni sebab nak siapkan laman web syarikat kedua saya di http://www.villager-ent.tk/ kalu senang-senang lawat la... kali ni saya nk bincang pasal bisnes internet yang ditawarkan di internet.. memang banyak tapi anda perlu berhati-hati, sebab bukan semua orang jujur dan bukan semua orang jahat.



bagi saya kalau saya nak mulakan semuanya saya mulakan dengan yang percuma dahulu. tak rugikan? cuma ambil masa sikit la tapi kita kena bersabar la bukan senang nak senang kan? dan kalu boleh jangan percaya pada laman web yang menawarkan hadiah yang 'terlebih lumayan' anda tahu sebabnya kan?

sape yang nak bagi lebih-lebih kat orang lain betul tak? tu dah kompem rejek hehehe.....



dibawah ini saya sediakan contoh affiliate program yang saya cadangkan untuk anda mencubanya cubalah







Tiada ulasan: