Ahad, April 12, 2009

bisnes perlukan strategi...

assalamualaikum...

ada pembaca yang tanya saya perlukah bisnes internet ni mempunyai strategi yang baik dan pemikiran 'orang bisnes' atau usahawan berjaya???

sebenarnya semua bisnes perlukan strategi cuma ada yang strategi rumit atau tidak dan tak kurang juga yang meniru strategi orang lain...

saya pasti mesti ada yang lemah bila sebut pasal strategi ni.. heheh sebernya bisnes internet perlukan ketenangan dan akal pikirn yang matang untuk berjaya tapi kalau kita malas nak fikir pun boleh jugak... kita boleh tiru orang yang dah berjaya dalam bisnes ni dan dah jadi jutawan pon... ape salahnye kan??? saya rasa banyak pakar dalam bisnes ni yang merupakan dermawan ilmu yang akan menolong anda.....

salah sorangnye saye ler huhuhu..... adesh perasan la pulak..... telebih sudah.... kikikikiki.....


dibawah ini saya sediakan contoh antara affiliate program terbaik yang saya cadangkan untuk anda mencubanya cubalah



Tiada ulasan: